17 Eylül 2008 Çarşamba

Bogazici : Eylul Son Hafta Egitimler

 
Bogazici Eğitim
Eylül Ayı Son Hafta Eğitimleri

Detayli Bilgi veya Kayit Icin: 216/ 486 30 95

b o g a z i c i e g i t i m . c o m . t r

SATISTA 'DANISMAN SATISCILIK' YONETIMI ILE FARK YARATMA, A DAN Z YE SATIS DANISMANLIGI
Egitmen: Necdet UYGURER, 24 Eylul 2008 / 425 YTL+KDV
YONETICILER ICIN MEDYA ILISKILERI
Egitmen: Yrd. Doc. Dr. Ebru NURLUOGLU, 24 Eylul 2008 / 425 YTL+KDV
Amac : Danisman satiscilik yontemi 1970 yillarinda ortaya cikmis ve gunumuzde ucuncu nesil danisman satiscilik uygulamalari baslamistir. Danisman satiscilik satma odakli degil satin almaya yardimci yada satin alma icin danisman olma amaciyla ortaya cikmistir. Iyi uygulanabilirse, boyle bir satis surecinde musteri engelleri ile karsilasmak ve musteri ile pazarlik soz konusu degildir. Satisin en guc yonu olan " muzakere " ise bu surecte kati degil ilimli ve dostcadir. Bu nitelikleri ile danisman satiscilik satista basari icin cok onemlidir. Ancak, danisman satis yontemini benimseyen bir satis danismani da her hangi bir satis profesyonelinden cok daha farkli nitelikler tasimalidir. Egitim bu danismanlik niteliklerini kazandirmak icin tasarlanmistir. Bu egitimde egitmen 21 yili bulan danismanlik deneyimlerini paylasacaktir. Icerik : Basin Mensuplari ile Olan Iliskilerde Dikkat Edilmesi Gerekenler, Medya ile Iliskilerde Uyulmasi Gereken Kurallar, Sik Yapilan Hatalar, Kurum – Basin Mensubu – Ajans Iletisimi, Roportaj, Basin Mensubu Nelere Dikkat Eder?, Ornek Bazi Roportaj Sorulari, Tuzak Roportajlardan Korunmak, Basin Bulteni, Basin Bulteni Yazarken Dikkat Edilecek Noktalar, Zamanlama, Organizasyon, Basin Davetleri, Basin Gezisi, Fuar ve Sergi Gibi Tanitim Organizasyonlarindaki Halkla Iliskiler, Gorsel, Yazili ve Isitsel Medya, Basina Genel Bakis, Konuk Olunan Programda Nasil Davranilmali?, Gazete, Dergi ve Tv Reklamlari, Neden Pr ?, Pr- Medya Iliskisi, Pr Sirketi Secerken Dikkat Edilmesi Gerekenler, Kriz Surecinde Medya Iliskileri
NATO ILE IS YAPMADA AQAP STANDARTLARI
Egitmen: Dr. Turhan BILGILI, 25 Eylul 2008 / 425 YTL+KDV
MUHENDISLIK ETIGI
Egitmen: Dr. E. Dilek AYDEMIR, 25 Eylul 2008 / 425 YTL+KDV
NATO'nun faaliyetleri, oncelikle, uye ulkelerin toplumlarina bir savunma hizmeti saglamak maksadiyla, politik bir karar surecinin sonucu olarak uygulanmaktadir. NATO ve Baris Icin Ortaklik (BIO) Ulkeleri arasindaki isbirligi, savunma sistemlerinin maliyetini azaltmanin ve ortak bir savunma yetenegine sahip olmanin bir yoludur. Savunma yetenegi; buyuk olcude, birlestirilmis donanim, yazilim, tesisler, personel ve temel surecleri iceren savunma sistemlerinin kalitesine baglidir. Bu baglamda kalitenin; en iyi sekilde, omur devri boyunca butunlesik bir sistem yaklasimi araciligiyla kazanildigi kabul edilmektedir. AQAP serisi dokumanlar, bu sekildeki bir yaklasim icin NATO Politikasina iliskin bilgi ve rehberlik saglamaktadir. Bu politika, NATO ile isbirligine gidecek urun ve hizmet saglayicilar (muteahhitler) icin kalite sureclerinin yol haritasini cizmektedir. Amac : Gunumuz dunyasinda muhendislik uygulamalarinin etkileri ve bu etkilerin boyutlari etik sozcugunun cok daha fazla telaffuz edilmesini de beraberinde getirdi. Tum bu uygulama ve teknolojiler yasami kolaylastirirken bir yandan da buyuk boyutlu felaketlerin veya zararlarin sebebi ve ayni zamanda cozumu olma ozelligini birlikte tasiyor. Bu noktada etik kavraminin temel ilke ve uygulamalari muhendislere ve teknik yoneticilere yol gosterici birer arac olarak karsimiza cikmakta. Ayrica ABET (Accreditation Board for Engineering and Technology) tarafindan belirlenen esdegerlik standartlari arasinda yer alan Muhendislik Etigi egitimi, bu konuda gunceli yakalamayi bir zorunluluk haline getirdi.
Bu seminerde Muhendislik Etigi kavrami temel etik kavramlar isiginda uygulama boyutu ile ele alinacak ve katilimcilara bu yonde temel ve pratik cozumler anlatilirken, guncelin yakalanmasi saglanacaktir.
BAKIM YONETIMI
Egitmen: Yrd. Doc. Dr. Murat BILGILI, 25-26 Eylul 2008 / 725 YTL+KDV
MUSTERI MEMNUNIYETININ OMURGASI ETKIN ILISKILER VE SATIS SONRASI HIZMET
Egitmen: Av. Ergun ZOGA, 25-26 Eylul 2008 / 725 YTL+KDV
Amac : Isletmeler makina ve donanima buyuk yatirimlar yapmakta ve dolayisiyla bu yatirimlarinin karsiligini almak istemektedirler. Makina ve tesislerin arizî duruslari veya kapasitelerinin altinda calismalari onemli kayiplara neden olmaktadir. 0 Durus ve kayip ideali dogrultusunda gelistirilen cagdas bakim sistemleri bulunmaktadir. Egitimde bu konulara yonelik ilke ve yontemler aciklanmaktadir.
Icerik : Bakim-Onarim Sistemlerinin Yonetimi, Uretim Sisteminde Bakimin Yeri, Temel Kavramlar, Bakim-Onarim Politikasi, Bakim-Onarim Sistemlerinin Analizi, Bakim Calismalari Hakkinda Bilgi Toplanmasi, Planli Bakim Uygulamalarinin Analizi, Makina Duruslarinin Analizi, Bakim Calismalarinin Yapilis Seklinin Analizi, Bakim Araliklarinin Analizi, Yedek Parca Tedarik Sisteminin Analizi, Kullanim Kataloglarinin Incelenmesi, Bakim Fonksiyonunun Organizasyonel Yapisi, Bakim Calismalarinin Degerlendirilmesi, Bakim-Onarim Haberlesme Sistemi, Planli Bakim, Planli Bakim Kavrami, Kuvet Egrisi, Bakim Maliyetleri ve Ekonomik Bakim Duzeyi, En Uygun Bakim Plâninin Secimi, Planli Bakim Sistemi, Kestirimci Bakim, Kestirimci Bakimin Asamalari, Kestirimci Bakim Organizasyonunda Izlenecek Yontem, Kestirimci Bakimin Ekonomik Yarari, Uretken Bakim, Uretken Bakim Kavrami, Amaclari ve Yontemi, Ekipmandan Kaynaklanan Hatalar, Isgucunden Kaynaklanan Hatalar, Malzemeden Kaynaklanan Hatalar, Toplam Uretken Bakim, Toplam Uretken Bakimin Tanimi, Toplam Uretken Bakimin Faaliyetleri, Makina Toplam Verimliligi, Bir TPM Uygulamasi, Bakim Planlamasinda Cagdas Teknikler, Kuyruklar Teorisi, Yenileme Kararlari, Bilgisayar Destekli Bakim Yonetimi
Amac : Uretimin ve Hizmetin hedef kitlesi olan Musteriyi Bagimli kilan en onemli faktorun Memnuniyet oldugu bilincini yaratmak Kurum ve Calisanlarinin yasamsal menfaatleri ile Musteri Memnuniyeti arasindaki illiyet bagini somut hale getirmek
Icerik : Sistem Kavraminin Irdelenmesi, Sistem Nedir?, Bir Sistem Olarak Kurum (Sirket), Sirket – Hizmet – Satis, Sirket Kavraminin Irdelenmesi, Sirket Ve BIZ Mantiginin Anlamsal Temel Dayanagi, Kurum Ve Is Goren Menfaatlerindeki Matematiksel Iliski, Is Gorenin KURUMU Acisindan Gorev Ve Sorumlulugu, Hizmet Nedir? Servis Nedir?, Hizmet Ve Servisin Nitelikleri, Satis - Hizmet Iliskisi Ve Kalite, Iliskiler
Birey; Kisilik; Karakter Ve Mizac Kavramlari, Menfaat Ve Davranis Baglantisi, Etkilesim Odakli Iletisim, Iletisim Nedir? Nicin Ve Nasil Kurulur?, Iletisim Sureci, Nitelikleri, Insanlar Nasil Anlasirlar, Nicin Anlasamazlar, Musteri Ve Memnuniyeti, Musteri Kimdir?, Istira Ve Memnuniyet Kavramlarinin Anlasilmasi, Kurum – Is Goren – Musteri Uclusu, Musteri Memnuniyetinin, Kurumun Ve Is Gorenin Varlik Ve Yoklugu Uzerindeki Rol Ve Etkisi, Memnuniyeti BOZAN Ya Da YOKEDEN Etkenler, Musteri Memnuniyetine Iliskin Terminoloji
 
YATIRIM PROJELERININ UYGULANMASI VE FIZIBILITE HAZIRLAMA TEKNIKLERI
Egitmen: Sevket SAYILGAN, 25-26 Eylul 2008 / 725 YTL+KDV
'FARK ATAN' SATICI/ISLETME OLMAK ICIN: PROFESYONEL SATIS, IKNA VE SATIS KAPATMA TEKNIKLERI
Egitmen: Ozkan KAYMAK, 25-26 Eylul 2008 / 725 YTL+KDV
Amac : Yatirim kararlarinin uygulanabilirligini belirleme konusunda verimlilik ve karlilik tespitinin saglanmasinda gerekli olan fizibilite raporunun hazirlama yontemleri gosterilmektedir.
Icerik : Sirketin Tarihcesi, Baslica Urunler ve Servislerin Analizi, Baslica Bina ve Tesisatin Tanimi, Baslica Departman ve Bolumlerin Tanimlanmasi, Baslica Musteri veya Musteri Kategorilerinin Tanimlanmasi, Baslica Malzeme Veren 10 Firma ve Bunlarin Piyasa Sartlari, Baslica Politikalarin ve Is Metotlarin Analizi, Sube ve Ilgili Sirketlerin Analizi, Sermaye Harcamalarinin Tanimlanmasi, Fiyat Koyma Stratejileri ve Maliyet Yapilari, Sabit Kiymet Degerlemesi, Sektorde Baslica Trend ve Gelismelerin Analizi, Sektorun Gecmis Durumu, Sektorde Arz – Talep Dengesi, Gelecege Yonelik Bekleyisler (Arz – Talep – Uretim – Tuketim), Firmanin Gecmis Durum Degerlendirilmesi - Beklenti Analizi, Satis Projeksiyonu / Fiyat Projeksiyonu / Uretim Projeksiyonu, Basabas Analizi / Ekonomik Ic Karlilik, Baslica Rakiplerin Analizi, Pazar Paylari Tahminlerinin Analizi
Hedef Kitle : Her turlu yatirim karari alma asamasinda olan veya hazine tesvigi alma durumunda olan tum mutesebbislere yoneliktir.
Amac : Pazarlama Stratejilerinin, isletmeler icin gelir ve kârliliga donusebilmesi icin satis islevinin etkili bir sekilde yurutulmesi gerekir. Modern Pazarlamanin en onemli islevlerinden olan Satisin etkin bir sekilde yurutulmesi icin ise; Musteri Odakli Satis Planlarina, Satis tutum ve Tekniklerini gerektigince kullanarak "Fark Atan" Satis Gorevlilerine ihtiyac vardir.
Bu seminerde; Temel Satis Tanim ve Uygulama Prensiplerinin yaninda "Fark Atan Isletme", olabilmek icin gerekenler de anlatilmakta ve "Bireysel" oldugu kadar, "Kurumsal Musteriler" icin de Satis Oncesi ve Satis Sonrasi Hizmetler" ele alinmaktadir.
Seminer, Satis Yonetici ve Temsilcilerinin ozellikle Fark Atmak ve Rekabetten siyrilmak icin gereken tutum, teknik ve yaraticiliklarini gelistirebilmeyi ve sonuc olarak "Yuksek ve Kârli Satis Basarisi" saglatmayi amaclamaktadir.
 
ULUSLARARASI TICARETTE BASARININ ALTIN ANAHTARLARI
Egitmen: Necil BEYKONT, 26 Eylul 2008 / 425 YTL+KDV
MANAGING DIFFICULT SUPPLIER RELATIONS (Ingilizce Sunum)
Course Director: Kelly HEVEL, 26 Eylul 2008 / 425 YTL+KDV
Amac : Gunumuzde "Uluslararasi Ticaret", basli basina bir uzmanlik konusu haline gelmis durumda. Uluslararasi Ticaret yapmak icin herhangi bir malin ureticisi olmak gerekmiyor. Oyle ki, uretim yapan bircok firma artik kendi uretmedikleri mallari da portfoylerine katip bu urunlerin Uluslararasi Ticaretini yapiyor.
Dis Ticaretin onemi, rekabet kosullarinin degismesi ile artarken, sadece bu isi yapan, yani Uluslararasi Ticarette uzmanlasan bazi kuruluslar, bilgileri, deneyimleri, profesyonellikleri, bolgesel veya sektorel hakimiyetleri, global standartlardaki is yapis tarzlari ile one cikiyorlar.
Bu seminer, katilimcilara Uluslararasi Ticarette farklilasip rakipleri geride birakmanin ve tercih edilmenin sirlarini sunarak basarinin kapilarini aciyor.
Objective:
In the final analysis, the evidence of success is superior performance. But what if the those you rely on for your own success don't perform well for you? This course focuses on the skill sets necessary to coach individuals, especially those outside your own organization, to improved performance using real-life case studies and examples.
You'll learn to:
Motivate your suppliers to excel
Develop more productive working relationships
Give performance feedback that identifies problem areas, resolves conflicts, and promotes improvement
Develop a supplier performance improvement plan that works
BAYILERIN YONETIMI SIMULASYON ATOLYESI
Egitmen: Doc. Dr. Sera OZBASAR, 26-27 Eylul 2008 / 725 YTL+KDV
ETKILI KONUSMA SANATI, ETKILI BEDEN DILI, DOGRU TURKCE VE DIKSIYON TEKNIKLERI
Egitmenler: Aysenur YAZICI / Funda BILGILI, 26-27 Eylul 2008 / 725 YTL+KDV
Amac : Atolye, perakende zincir kurulus isletmeci ve profesyonel yoneticileri, yonetici adaylarina, su becerileri kazandirmayi hedeflemektedir:
Zincir Isletmeyi Ve Bayilik Teskilatini Bir Butun Olarak Gorme, Strateji Kurgulama, Uygulama, Degerlendirme Ve Gelistirme, Markalasma Ve Marka Yonetimi, Maliyet Kavramini Anlama Ve Analiz, Zincirlerde Is Ve Yonetim Fonksiyonlarini Anlama, Fonksiyonlar Arasinda Iliski Ve Iletisim Kurma, Hacim Ve Satis Planlama, Risk Ve Belirsizlik Altinda Karar Verme, Butceleme Ve Butce Kontrolu, Musteri Ve Calisan Memnuniyetini Gelistirme, Rakiplerin Stratejilerini Okuma Ve Piyasa Davranis Analizi, Musteri Ve Calisanlarin Beklentilerini Karsilama, Takim Kurma, Birlikte Calisma, Bilgi Derleme, Okuma Ve Hizla Degerlendirme, Kurulus Performans Degerlendirmesi
Bu seminer bilgi yonetimi, stratejik liderlik ve takim calismasi becerilerinin elde edilmesini kolaylastirmak, eglendirerek ogretmek, konu basligi icin gerekli bilgi altyapisini kurmak uzere hazirlanan bir bilgilendirme ve % 100 katilimci odakli bir programdir.
Katilimci olarak goreviniz tek basiniza veya takiminizla birlikte zincir isletmenizi sekiz ceyrek – 2 yil boyunca - yoneteceksiniz. Kurulusunuzu diger uc rakibinize gore karlilik, marka degeri, musteri ve calisan memnuniyeti, verimlilik gibi olcutlerde en ust duzeye getirmek ve bunu surdurmek becerilerinizi gostermek icin size bulunmaz firsat sunuyoruz.
Diksiyon Tanimi, Etkili Bir Konusma Icin Nefes Kullanimi, Diksiyon Tanimi. Bozuk Diksiyonun Temelinde Yatan Yanlislar Ve Kusurlar. Etkili Bir Konusma Icin Nefes Kullanimi. Diyaframi Kullanarak Nefes Alma Ve Diyafram Gelistirici Calismalar Ile Solugun Kontrol Altina Alinmasi.Ses, Ses Egitimi. Sesin Etkili Kullanimi. Cene, Dil, Dudaklarin Sesin Kullanimindaki Onemi. Ses Tonunun Ayarlanmasi. Ses Bilgisi, Seste Melodi, Ses Rengi, Siddeti. Artikulasyon, Harflerin Dogru Sesletimi. Dogru Ve Etkin Bir Turkce Icin Egzersizler. Konusma Kurallari, Yazi Dili Ile Konusma Dili Arasindaki Farkliliklar. Istanbul Agzi Standart Turkce'nin Kurallari. Tonlama, Vurgu, Ulama Vb. Kurallar: Turkceyi Duzgun Kullanabilmek Icin Tonlama, Vurgu, Ulama Gibi Kurallarin Ornek Metinlerle Anlatimi. Duruluk, Akicilik, Yalinlik, Sicaklik Kavramlari, Sesin Kullanisli Duruma Getirilmesi; Tini, Siddet, Yukseklik, Siddet; Sesin Degiskenleri, Bilesimler Ve Anlatimlar; Sesin Oturmasi, Esnekligi, Cekiciligi; Ton Degistirme Sanati; Genel Okuma; Tonlama; Sozcuk, Tumce, Uyum, Dize Ve Duygu Vurgulari; Soz Soyleme Noktalamalari; Sessiz Durum, Ileti Ve Eylemler: Bedenin Ortam Icindeki Konumu Ve Anlattiklari; Kisi Ve Konum Ile Baglantili Nesnelerin Kullanimi Ve Dili; Bedensel Durus, Bedensel Devinimler Ve Davranislarin Dili; Karsilikli Kisilerarasi Durus Ve Davranislarin Dili; Bedende Duyulan "Mikro" Kasintilarin Ve Titresimlerin Dili, Konusma Aygitina Esneklik Kazandirma, Konusma Kusurlarini Duzeltme: Konusma Ve Ses Kusurlari. Ses Kullaniminda Uyulmasi Gereken Kurallar. Bireysel Konusma Bozukluklarini Belirleyip Alistirmalar Yapma. Beden Dilinin Etkili Kullanimi: Basarili Bir Konusma Icin Dikkat Edilmesi Gerekenler. Iyi Bir Dinleyici Olmanin Yollari. Topluluk Onunde Konusma, (Yontemler,Sorunlar, Konusma Turleri, Konusmalarda Yardimci Araclar) Beden Dili Kullanimi, Mimik, Dogaclama, Hitabet. Ozel Gostergeler
YONETIMDE KAVRAMSAL MEYDAN OKUMA: KUANTUM BENLIK
Egitmen: Sibel ATASOY, 27 Eylul 2008 / 425 YTL+KDV
PAZARLIK VE KONTRAT YONETIMI
Egitmen: Baha SIPAHI, 27-28 Eylul 2008 / 725 YTL+KDV
Icerik: Bilimin Kesinsizligi
Nobel odullu fizikci ve ayni zamanda buyuk bir egitimci Richard.P. Feynman'in "bilimin kesinsizligi" konferansindan alintilar. Gercek bilimsel bakisin yerli yerine oturtulmasi.
Kuantuma giden yol Tarihce
Newton klasik fiziginden Einstein'in gorecelik kuramina nasil gectik? Ve daha sonra Kara nesne radyasyonu ile ugrasmakta olan Max Planck, yeni radyasyon yasasinin temelini anlamaya calisirken "sirf bir umutsuzluk yasasi" diye nitelendirdigi kuantumun ilk temelini buldu: Enerji degisimi surekli degil, kesintiliydi.
1905 yilinda Zurih'te doktorasini aldiginda Einstein, Annalen Der Physik cilt 17 de yayimladigi uc yaziyla bilimsel tarihin gidisini degistirdi ve yalnizca 27 yasindaydi.
Fizikcilerin Tanrisi evrensel duzendir.
Determinist olmama hali, kuantum TEKINSIZLIGInin ilk ornegidir diyor H.Pagels.
Bu, bilinemeyecek ve kestirilemeyecek fiziksel olaylarin varligi anlamina geliyor. Kuantum teorisinin determinist olmamasi, neyin bilinebilir, neyin bilinemez oldugu konusunda bir ilke sorunudur, bir deney teknigi degildir.
Kuantum su ana kadarki en buyuk kavramsal meydan okumadir.
Donah Zohar'in bakisi ile kuantumu anlamaya calisacagimiz bu bolumde, yuzyillardir toplumumuza bir veba gibi bulasms yabancilasmanin nedenleri, klasik fizik ve ortodoks bakis acisi, varolus ve benzetme duzeyinde, nerdeyse gunluk yasamin deneyimlerine uygulanabilecek kadar zengin kuantum fizigi felsefesi uzerinde duracagiz.
En belirgin kuantum kavramlari
Elektron, dalga paketi, dalga ve parcacik, Belirsizlik Ilkesi, Tamamlayicilik prensibi, Kayip olasiliklar, Sanal gecisler, zilli kiz ornegi, Schrodinger'in Kedisi, baglamsallik (durum icindeki hakikat), Gozlemci, Bose-Einstein Yogunlugu...
Her Seyin Teorisi
"Entegral bir bakis" ya da Her seyin Teorisi; maddeyi, bedeni, zihni can'i ve ruhu benlikte, kulturde ve dogada ortaya ciktiklari sekilde dahil etmeye calisir: Kapsamli, dengeli olmaya calisan, bilimi sanati ve ahlaki kapsayan bir bakis. Fizikten spirituellige, biyolojiden estetige, sosyolojiden dua etmeye kadar disiplinleri esit olcude iceren Ken Wilber'in muazzam teorisini ana hatlariyla acilimlayacagiz.
Amac : Rekabetin son derece yogun oldugu gunumuzde, firmalarin karliliklarini artirmalari, verdikleri paranin tam karsiligini almalari, uzun vadeli, saglam temelli, yapici ortakliklar olusturmalari, pazarlik ve kontrat alanindaki bilgi ve becerilerine baglidir
Satis ve satinalma surecleri kontrat ve pazarliklarla yurur. Kontrat teknigine ve pazarlik sanatina hakim olan taraf, bunu paha bicilmez avantajlara donusturur. Bazen bir kontrat maddesi, bazen pazarlik konusu edilmeyen bir nokta, firmalari guc durumlara sokabilir.
Bu konuda denenmis, pratik, uygulanabilir yontemler ve ornekler katilimcilara sunularak, bunlari is hayatinda basariyla kullanmalarina olanak saglanacaktir. Ornek kontratlar uzerinden pratik uygulamalar ve takim calismasi seklinde pazarlik seanslari ve pazarliga hazirlik calismalari ile sureci bizzat tanima imkani bulacaklardir.
Icerik :
Pazarlik Nedir, Firmalar Neden Pazarlik Yaparlar, Tanimlar, Taraflar, Is Dunyasinda Pazarlik Konulari, Satis Pazarliklari, Isbirligi Pazarliklari, Satinalma Pazarliklari, Birlesme (Mergers & Acquisition- M&A) Gorusmeleri, Dis Kaynaga Aktarim Pazarliklari, Due Diligence Calismasi ve Faydalari, Pazarlikta Klasik ve Modern Yaklasimlar, Fiyat Odakli Pazarliklar, Toplam Maliyet Odakli Pazarliklar, Karsilikli Kazanim (Win-Win) Pazarliklari, Birlikte Deger Yaratma Yaklasimi, Pazarlikta Hedeflerinizi Iyi Belirleyin, Pazarlik Konusunun Iyi Anlasilmasi, Karsi Tarafla Ilgili On Bilgiler, Giris (Walk-in) ve Cikis (Walk-out) Limitleri, Birincil ve Ikincil Oncelikler, Fiyat ve Diger Hususlar (Terms & Conditions), Pazarlikta Masaya Yatirilmayan Hususlar ve Sonraki Sonuclari, Pazarlik Yonetimi (Klasik Yontem), On Yazismalar, "Masaya Otururken Kazanmak", Toplanti ve Oturum Kurallari, Takim Ici Kurallar, Taraflarin Yetki Duzeyi, Ilk Acilimlar ve Karsi Hamleler, Risk, Blof, Israr, ve Profesyonel Yaklasim, Zaman Faktoru, Karsi Tarafin Vazgecilmez Hedefleri, Satir Arasi Bilgiler, Tavir ve Davranis Algilamalari, "Almadan Vermemek", Ara Toplantilar, Ertelemeler, Kayitlar ve Ilerlemenin Kaydedilmesi, Pazarlik Yonetimi (Modern Yontem), Taraflarin Yapici Pazarlik Konusunda Anlasmalari, Guven Saglayici Tedbirler, Acik (Open Book) Calisma Ilkesi, Deger Yaratici Incelemeler, Maliyet Faktorlerinin Karsilikli Azaltilmasi, Risk Faktorlerinin Karsilikli Azaltilmasi, Tarafsiz 3. Kisi Kullanimi, Rol ve Sorumluluk Matrisi, Ikincil Engellerin Park Edilmesi, Acik ve Tanimlanmamis Husus Birakilmamasi, Donemsel Pazarliklar, Mevcut Kontrat Uzerinde Degisiklik Ihtiyaci, Degisiklik Gereken Hususlarin Belirlenmesi, Genel Kontrat Yapisinin Bozulmamasi, Performans Metrikleri ve Kullanimi, Surec Iyilestirme (BPR) ...
IHRACAT VE ITHALATIN TUM ASAMALARI ICIN INGILIZCE YAZISMA ATOLYESI
Egitmen: Necil BEYKONT, 27-28 Eylul 2008 / 725 YTL+KDV
ISLETMELERDE MALIYET YONETIMI ARACI OLARAK BUTCE OLUSTURMA YONTEMLERI VE 2009 BUTCESINE HAZIRLIK
Egitmen: Sevket SAYILGAN, 27-28 Eylul 2008 / 725 YTL+KDV
Amac :
Neler Ogreneceksiniz?
Bu Seminerin Sonunda;
Is Yazismalarinizi En Etkin Bicimde Yapabilmeyi, Yazismalarda En Sik Yapilan Hatalardan Kurtulmayi, En Acik Ve Ozlu Bir Sekilde Yazabilmeyi, Mesajlarinizi Karsi Tarafa En Ikna Edici Bir Sekilde Ulastirabilmeyi, Yazismalarinizda Ortaya Koyacaginiz Uslup Ile Kurumsal Ve Bireysel Kimliginizi Guclendirmeyi Ogreneceksiniz.
Icerik :
Is Ingilizcesi Icin Sart Olan Pratik Kurallar, "Is Ingilizcesi" Neden Gerekli? Is Ortaminda Kendimizi Ingilizce Ifade Ederken Hangi Onemli Unsurlara Dikkat Etmemiz Gerekiyor? Is Yazismalarini Basitlestirmenin Temel Kurallari, Mesajlarimizi En Kolay Ve En Anlasilir Sekilde Verebilmek Icin Dikkat Etmemiz Gereken Temel Kurallar Uzerinde Durulacaktir. Ingilizce Yazismalarda En Cok Yapilan Hatalar Ve Karistirilan Kelimeler, Is Yazismalarinda En Cok Gorulen Hatalara Ornekler Verilerek Bu Hatalardan Kacinmak Icin Yapilmasi Gerekenler Sunulacaktir. Is Yazismalarinin "Olmazsa Olmaz"lari, En Dogru Ve En Etkin Yazisma Formatlarina Neler Bulunur? Bunlari Nasil Kullanmaliyiz? Yazisma Iceriklerini Olustururken Mutlaka Dikkat Edilmesi Gereken "Olmazsa Olmaz"lar Uygulamali Olarak Islenecektir. Baslica Yazisma Tipleri, Asagidaki Yazisma Konularinda En Uygun Terimler Ve En Uygun Cumle Yapilari Kullanilarak Uygulamali Calismalar Yapilacaktir:?
Icerik :
Butce Nedir, Neden Onemlidir, Maliyet Yonetiminde Rolu, Isletme Butceleri, Sorumluluk Butceleri, Esnek Butce , Statik Butce Ile Farklari, Oncelik Sirali Butce, Sifir Tabanli Butce, Sermaye Butcelemesi, Stratejik Planlama Ve Orta Vadeli Butceler, Dis Cevre Analizi, Yakin Cevre Analizi( Sektor Ve Ulke Analizi), Rakip Analizi, Faaliyet Planlamasi, Satis Miktar Butcesi, Satis Tahmin Teknikleri, Uretim Miktar Butcesi, Mamul Stok Ihtiyac Tesbiti, Iscilik Butcesi, Gider Planlamasi, Ham Madde Butcesi, Butcelenmis Mali Tablolar, Faaliyet Tabanli Yonetim, Butce Kontrol Ve Denetim
 

Ramazan Ayi Boyunca Iftara Kalan Katilimcilarimiza

Ogle Yemegi yerine İftar Yemegi Ikram Edilmektedir.

w w w   b o g a z i c i e g i t i m  c o m  t r    Kayit ve Bilgi Icin:  

tel: 0216 4863095 pbx

Tum Programlarin Sonunda Katilimcilarimiza Katilim Sertifikasi Verilmektedir.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder