31 Ağustos 2008 Pazar

SATIS VE MUSTERİ iLiSKiLERi YONETiMi

 

ÇAĞDAŞ
 
Eğitim Danısmanlık Reklam Hiz. Tic ve San A.S.

Müşteri ile temas eden tüm birimler özellikle
        Satış-Pazarlama, Bölge Satış Müdürleri - Bayi Koordinatörleri-Finans Bölümleri Yetkilileri

 SATIŞ TEKNİKLERİNİ UYGULARKEN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİZİ
(CRM) İNŞA EDİN

 

Tarih: 06-07 Eylül 2008   Saat: Sabah 10.30-18.30  Yer: Taksim Gönen Hotel              (Cumartesi-Pazar)

AMAÇ :  Rekabetin yoğunluk kazandığı, küreselleşmenin baskıları,bilinen tekniklerin ötesinde yeni modellerin keşfedilmesini öngörmektedir. Artık müşteri ile karşı karşıya olan satışçının ötesinde tüm birimlerinizi ilişki yönetimine uygun hale getirin.


İÇERİK:
  • Satış ve Satışçılık
  • Satışçının Görevi
  • Müşteri Davranışını Anlama
  • Satışa Hazırlanma
  • Müşteriye Kişisel Etkinliğinizi Hissettirmek
  • Müşteri İtirazları ve Karşılama
  • Kazan-Kazan Felsefesi
  • Satış Teknikleri ve Uygulamaları
  • Satışın Gücü ile Müşteriyi Aşık Etmek
  • Artık Müşteri İlişkileri Yönetimine Hazırsınız
  • CRM Modelinin İnşası
  • Operasyonel Başarı ve Müşteri İletişiminde Eksik Noktaların Tamamlanması
  • Gözünüz-Yüreğiniz Hep Müşteride Olsun
  • Müşteri Davranışlarının Analizi
  • Tüm Birimlerin Müşteri İlişkileri Yönetimine Entegrasyonu
  • İlişki Süreçleri ve Sektörel Örnekler
  • Kurumsal Müşterilerle B2B Sistem Oluşturma
  • Artık İlişkileriniz Size Kazanç Sağlıyor
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Teknolojiyi Kullanma
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde 10 Altın Kural
  • Unutmayın Sizde Bir Müşterisiniz
  • Değerlendirme ve Kapanış
     

 

Katılım Bilgileri ve Katılım Formu için TIKLAYIN

Referanslarımızı görmek için TIKLAYIN.

Eğitmen Hakkında Bilgi için Tıklayın

 

KATILIMCILARA SERTİFİKA VERİLECEKTİR.

     Şirketinize özel seminerler yapılır.

 

423 YTL + KDV
2Günlük Eğitimde
Özel Fiyat

                           Tayyareci Cemal Sokak  No:16 Şişli/İstanbul
                         Tel: 0212.231 01 70   Faks: 0212.231 01 71
                       Çağdaş e-bültenini almak istemiyor iseniz lütfen buraya tıklayınız.
              Düzenli Olarak Çağdaş e-bültenini almak istiyor iseniz lütfen buraya tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder