1 Ağustos 2008 Cuma

Sophistic Lens Takmayin, Taktirmayin

 


Sophistic Lens Takmayın, Taktırmayın!

Piyasada yıllardır yer alan Sophistic marka renkli kontakt lenslerin hipnotize edici özelliği de olduğu tespit edildi. Bu özellik zaman zaman istenmeyen sonuçlara yol açabiliyor.
 

Bir örnek verelim;

Bursa’da yaşayan Ahmet-Şebnem A. çifti yaklaşık iki sene önce tanışmıştı. Şebnem yıllardır Sophistic marka renkli kontakt lens kullanıyordu. Bu iki yıl boyunca lens kullandığını eşinden sakladı. Evlendikleri günün sabahında eşinin lenssiz halini gören Ahmet Bey şoke oldu ve aynı gün boşanma davası açtı.
 

Diğer bir örnek de İstanbul’dan.

İstanbul’da yaşayan Burak A ve Aslı Z. aynı holdingde çalışıyorlardı. Bir yıl önce başlayan ilişkileri mutlu sona doğru hızla ilerliyordu. Burak Aslı’ya doğum günü hediyesi olarak bu lenslerin mavi renklisinden aldı. Birkaç hafta sonra holdingin, yeni bir projede ortak iş yapacağı şirkettin üst düzey yöneticisi, Aslı’nın da katılacağı toplantı için holdinge geldi. Herkes gibi o da Aslı’dan ve gözlerinden çok etkilendi. Aslı'nın aklını çeldi ve Aslı Burak’ı terk etti.
 

Yukarıdaki iki örnekte olduğu gibi bu lenslerin hipnotize edici özelliği istenmeyen durumlara neden olup sevenleri ayırabiliyor.

Böyle üzücü durumların yaşamaması için Sophistic lens takmayın, taktırmayın.

2 yorum:

  1. İlginç bir durum, ne kadar doğru acaba? Yoksa bu marka karalama amacına yönelik bir hareket mi?

    İnternette bu tür, karalayıcı o kadar çok yayın var ki, hangisine inanacağımızı bilemiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. hayır canım bu karalamak için değil reklam basbaya işte alın karşınızdakini etkileyin diyo

    YanıtlaSil