24 Ekim 2008 Cuma

CRM VE SCOR ALTINDA URETIM YONETIMI UZMANLIK PROGRAMI

 

Right-click here to download pictures. To help protect your privacy, Outlook prevented automatic download of this picture from the Internet.

CRM ve SCOR Altında

ÜRETİM YÖNETİMİ UZMANLIK PROGRAMI

15 Kasım 2008 Tarihinden İtibaren

Right-click here to download pictures. To help protect your privacy, Outlook prevented automatic download of this picture from the Internet.

 

Right-click here to download pictures. To help protect your privacy, Outlook prevented automatic download of this picture from the Internet.
Detaylı Bilgi
Talebi İçin Tıklayınız.
 


 

®           Üretim, Satış ve Kar Yaklaşımından Müşteri Odaklı Süreçlere Değişim

·               Fayda, Kalite, Fiyat İlişkisi

·               "Üret-Sat " Mantığından "Çözüm Üret-Sun" Yaklaşımına Geçiş

·               Müşterinin Üretim Yönetimindeki Yeri Nedir?

®           Üretimin Performansı ve Verimliliği, Yönetim Kararlarına Temel Oluşturan Mali Tabloların Analizi

®           Talebin Üretim Yönetimindeki Yeri Nedir? Talep Tahmini Yöntemleri Nelerdir?

®           Üretim Yönetimi Nedir?

·               Talebin Yönetimi

·               Müşteri Servis Düzeyi ve Fiziksel Dağıtım Sistemi 

·               İşletme Kaynaklarının Yönetimi

·               Tedarikçilerin Yönetimi

·               Müşteri Memnuniyeti Yönetimi

·               Maliyet Yönetimi

·               Geleneksel Bütçeden Faaliyet Tabanlı Maliyet ve SCOR Bütçesine Geçiş

®           Tesis Planlama ve Kapasite

·               Üretim Yönetimi ile Kapasite Arasındaki İlişki

·               Tesis Planlama ve Önemi

·               Kapasite Planlama

·               İş Gücü Planlama

·               Darboğaz Tespiti

·               Ekipman Etkinliği

·               İş Yükü Dengeleme

·               Acil Eylem Planları

®           Üretim Planlama

·               Stratejik Planlama

·               Üretim Planlama Teknikleri

·               Bütünleşik Üretim Planlama

·               Üretim Sistemi ve Kullanılacak Üretim Planlama Tekniği Arasındaki İlişki

·               Stok Kontrol /  Stok Azaltma Teknikleri

®           Üretim Sistemleri

·               Siparişe Üretim

·               Stoğa Üretim

·               Seri Üretim

·               Kesikli Üretim

·               Proje Üretimi

·               Grup Teknolojisi

·               Kitlesel Üretim

·               JIT

·               Ford Yaklaşımı

·               Toyota Yaklaşımı

®           Üretim Yönetim Sistemleri

·               İtme Sistemleri

§              MRP /  MRP II /  ERP / ERP II/  CRM/  SCM

·               Çekme Sistemleri

§        Yalın Üretim

§              Yalın Üretimin Araçları ( 5S/  TPM/ POKA YOKE/  SMED/     JIDOKA ANDON/ KAIZEN/ KANBAN )

§        Tam Zamanında Üretim Sisteminde Satın Alma

§        Tam Zamanında Üretim Sisteminde Yan Sanayi İlişkileri

®           Sürekli İyileştirme

·               Neden Gerekli?

·               Verimlilik Artırma Teknikleri

·               Öğrenen Sistemler

·               PUKO Döngüsü

·               Altı Sigma

®           Üretim, Satış ve Kar Yaklaşımından Müşteri Odaklı Süreçlere Değişim

·               Fayda, Kalite, Fiyat İlişkisi

·               "Üret-Sat " Mantığından "Çözüm Üret-Sun" Yaklaşımına Geçiş

Detaylı bilgi, ön veya kesin kayıt, kurumsal eğitim talepleriniz için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

Deniz GÜNSUR
d.gunsur@rdbe.com.tr
0216 411 29 73 (PBX) / 13
 

 

Bağdat caddesi  No:182 Çiftehavuzlar-Kadıköy / İstanbul
Tel No: 0216 411 29 73-pbx  Fax No: 0216 411 13 93  Mail : info@rdbe.com.tr


Designed By RonesanS Technology

1 yorum: